Gostujuće predavanje

Pokretačica branda Body Creator za studente održala predavanje o inovativnosti u poslovanju

Studenti su tijekom izlaganja uvidjeli kako financirati početak poslovanja i rast poduzeća, kako koristiti strategije rasta, kako prepoznati rane signale,...

Na VERN’ovom preddiplomskom studiju Ekonomije poduzetništva, u okviru nastave na predmetu Dinamičko poduzetništvo, za studente je održano specifično gostujuće predavanje na temu važnosti inovativnih proizvoda i usluga u poslovanju.

Naime, gošća je bila pokretačica branda Body Creator, Ljiljana Kukec, predsjednica Hrvatske udruge za franšizno poslovanje i predavačica na Sveučilištu u Luxembourgu, ali istovremeno i predavačica predmeta Franšizno poslovanje na VERN’u.

Studenti su tijekom izlaganja uvidjeli kako financirati početak poslovanja i rast poduzeća, kako koristiti strategije rasta, kako prepoznati rane signale poslovnih problema, kako integrirati društvenu odgovornost u poslovanje, koje su moguće „strategije žetve“ te kako društveni i ekonomski trendovi mogu utjecati na razvoj poduzeća.

Predavačica Kukec je studentima ukazala kako je iznimno važno inzistirati na inovativnosti proizvoda i usluga, pozorno slušati klijente te implementirati njihove povratne informacije u razvoj poslovanja, poštivati zaposlenike te im omogućiti sudjelovanje u razvoju poduzeća. Također im je objasnila s kojim se sve poteškoćama susretala u financiranju razvoja poduzeća, kakva su njezina iskustva s alternativnim načinima financiranja, kako je protekao njezin proces prodaje vlastitog poduzeća te što je iz toga naučila.

Interes i zanimanje studenata za temu predavanja te učenje na primjerima iz stvarne poslovne prakse, najbolje oslikavaju njihove izjave nakon predavanja:

„Vrlo poučno predavanje i nesebično dijeljenje iznimno korisnog poslovnog iskustva. Ovakve nas priče motiviraju zašto nikada ne bismo smjeli odustati od onoga što zaista volimo raditi, a dokaz tome i uspješno poslovanje branda naše profesorice.“ (Mia)

„Smatram da je predavačica u pravu kako najbolje učimo iz vlastitih grešaka. Što se tiče tržišne niše, smatram da ju je nekada bilo puno jednostavnije otkriti nego danas, zbog zasićenosti na tržištu. Na predavanju sam uvidio da je franšiza vrlo isplativa ukoliko imamo dobar poslovni koncept i volju za širenjem, a nemamo puno sredstava.“ (Patrik)

„Vrlo sam zadovoljna predavanjem jer je poduzetnica na vrlo iskren i zanimljiv način pričala o svojim poduzetničkim iskustvima.“ (Lara) 

„Sviđa mi se način na koji je iznijela svoje uspjehe, ali i situacije u kojima je pogriješila, kako bismo i mi nešto naučili iz toga. Također, svidjele su mi se priče o poduzetničkim počecima, koje ohrabruju, jer pokazuju da se svatko može odvažiti za poduzetnički iskorak.“ (Ivan)

Odjel za komunikacije
Datum objave: 14.2.2018.