Tvrtke-partneri

Projektni zadatak HT-a: Studenti VERN’a osmislili aplikacije za poboljšanje korisničkog iskustva

Studenti su se vodili činjenicom da u segmentu poslovnih korisnika, online okruženje telekomunikacijskih kompanija postaje vrlo zahtjevno i fragmentirano te su u skladu s tim morali osmisliti i predložiti rješenja za kvalitetnije online korisničko iskustvo.

Na diplomskom studiju IT menadžment u okviru predmeta Internetska platforma, studenti VERN’a su u ljetnom semestru uspješno riješili projektni zadatak Hrvatskog telekoma (HT) na temu „Aplikacija u ulozi stvaranja pozitivnog korisničkog iskustva“.

Pri izradi projektnih rješenja studenti su se vodili činjenicom da u segmentu poslovnih korisnika, online okruženje telekomunikacijskih kompanija postaje vrlo zahtjevno i fragmentirano te su u skladu s tim morali osmisliti i predložiti rješenja za kvalitetnije online korisničko iskustvo.

Projektne aktivnosti su podrazumijevale prikupljanje zahtjeva korisnika, obradu podataka, izradu i predstavljanje projektnog rješenja, u formi jedinstvene aplikacije, koja bi korisnicama na jednostavan i intuitivan način omogućavala brojne usluge poput plaćanja računa, pregleda potrošnje, kupovine, itd.

Studenti su na ovaj način iz korisničke perspektive mogli sagledati koje je korisničke upite i potrebe moguće riješiti jedinstvenim online proizvodom, a kvalitetu predloženih rješenja potvrdili su članovi stručnog žirija, poslovni mentori Anita Bojanić Tomislav Kosanović iz Hrvatskog telekoma te akademski mentor i predavač dr. sc. Alen Šimec.

Izrada projektnih rješenja za stvarne situacije iz poslovne prakse uspješnih kompanija u Hrvatskoj, dio je redovnog nastavnog programa na VERN’ovim diplomskih studijima, a osmišljena je kroz jedinstveni VERN’ov koncept dualnog obrazovanja „tvrtke-partneri“. Cilj koncepta je integrirati studente u realno poslovno okruženje i uvesti ih u načine rješavanja poslovnih zadataka, kroz rad na stvarnim poslovnim slučajevima, a projektni zadaci time postaju sastavni dio silabusa i ispita, odnosno ocjene koju studenti ostvaruju u okviru predmeta. Pristup projektnim zadacima i izradi rješenja podijeljen je u tri segmenta: teorijska nastava, upoznavanje s projektnim zadatkom i rad na projektu, te završna prezentacija pred stručnim žirijem, odnosno mentorima koji studente usmjeravaju u izradi projektnih rješenja.