TV spot

Snimanje novog VERN’ovog TV spota iz studentske perspektive – Making Of

Peti paviljon Zagrebačkog velesajma nedavno je nakratko postao veliki filmski set novog VERN'ovog promo spota. Kako je to izgledalo iz studentske perspektive?

Peti paviljon Zagrebačkog velesajma nedavno je nakratko postao veliki filmski set novog VERN’ovog promo spota, a nakon dva uzbudljiva dana – noćnog snimanja, jedan od najvećih multimedijskih projekata Veleučilišta VERN’ napokon je bio gotov. Doduše, slijedio je tek proces postprodukcije i montaže, ali za nas, studente i predavače, posao je bio gotov sa zadnjom spuštenom klapom.

Pod geslom „drugačije obrazovanje“, ovaj TV spot u dinamičnih 40-ak sekundi pokazuje pravu atmosferu studiranja na VERN’u, u što ste se vjerujem mogli i uvjeriti ako ste dosad pogledali spot. Od interaktivnih predavanja u studentskim klupama, multimedijskog pristupa, novih tehnologija i ostvarenja inovacija, sve do slobodnih aktivnosti te bavljenja sportom – sve je to dio VERN’a i mogućnosti koje se pružaju studentima.

No, vjerojatno ste se zapitali otkud su vam poznata lica brojnih aktera ovoga spota? Glavni glumci su, naime, brojni naši studenti, ali i predavači, koji su se okušali u istim ulogama kao i na VERN’u, ali ovoga puta ispred kamera. Tako ćete uz studente, primjerice, u spotu primijetiti i Mirelu Holy (našu predavačicu i poznatu komunikacijsku stručnjakinju te voditeljicu studija Upravljanja poslovnim komunikacijama), Vinka Brešana (poznatog hrvatskog redatelja i predavača na VERN’ovom studiju Filmskog, televizijskog i multimedijskog oblikovanja) te Zlatka Herljevića (nekadašnjeg urednika Vjesnika, a danas predavača na VERN’ovom studiju Novinarstva).

No, što o ovom iskustvu kažu neki od studenata?

„Drago mi je da sam se odmah odazvala castingu i na kraju sudjelovala u snimanju TV spota. Cjelokupan doživljaj i ekipa sa snimanja su bili toliko dobri pa nisam imala osjećaj da sam tamo provela cijelu noć jer mi je vrijeme jako brzo prošlo zahvaljujući fenomenalnoj atmosferi. Istina je ono što kažu – sve što je lijepo kratko traje“, rekla nam je Monika Čataković, studentica 1. godine preddiplomskog studija Ekonomije poduzetništva, koju možete uočiti u prvim kadrovima TV spota.

Oduševljenje nije krio ni Roko Buterin, student 2. godine diplomskog studija Poduzetničkog menadžmenta. „Bilo mi je baš zabavno, nešto skroz novo, ali i korisno iskustvo – pozitiva što se tiče svega. Finalni proizvod, odnosno TV spot mi je u najmanju ruku, morat ću se izraziti – čisti vrh! Zanimljiv, istinit i privlači pozornost čim ga vidiš“, rekao je Roko.

Osim želje da predstavi raznovrsnost područja kojima se studenti mogu baviti, VERN’ je ovim TV spotom prikazao i kako nudi najveći dijapazon preddiplomskih studija među privatnim visokim učilištima u Hrvatskoj. Maturantima je tako na raspolaganju ukupno sedam preddiplomskih studija: Ekonomija poduzetništva, Filmsko, televizijsko i multimedijsko oblikovanje, Novinarstvo, Odnosi s javnošću i studij medija, Poslovna informatika, Tehnički menadžment te Turizam – turistički i hotelski menadžment.

Ovom se prilikom, još jednom, zahvaljujemo cijeloj glumačkoj postavi: Andro Anić, Melisa Bahonjić, Marija Banić, Tomislav Bosec, Marinela Brala, Nina Brnetić, Roko Buterin, Borjan Cvrtila, Monika Čataković, Denis Ćosić, Luka Deotto, Marija Galijatović, Tomislav Garvanović, Luka Hrvatić, Luka Jakić, Morana Jednak, Luka Jelinić, Matej Kljajić, Kristina Kolđeraj, Filip Kordić, Ana Korenić, Ana Kostelec, Lovro Kranjčević, Iva Kunac, Bruno Levanić Kutni, Ivna Lončar, Ivan Mandić, Filip Mikić, Filip Petrović, Fran Pleša, Filip Šimović, Luka Šipić, Kristijan Šprajc, Diego Tomljanović, Philipp Uzelac, Inka Večerina, Ivana Zadro te predavači Vinko Brešan, Zlatko Herljević i Mirela Holy.

Cjelovitu galeriju fotografija možete pogledati na VERN’ovoj Facebook stranici.

(Andro Anić)