Tvrtke-partneri

Studenti Poduzetničkog menadžmenta razvili kreativne poduzetničke programe za Večernji list

Studenti su zatim na temelju stečenog znanja na predmetu Poduzetništvo te pomoću novih „spoznaja s terena“ razvijali projektna rješenja na poslovni zadatak Večernjeg lista.

Kako poticati interno poduzetništvo? Na koji način razvijati evente za zaposlenike, poduzetnike i građane te kako pokrenuti i promovirati školu poduzetništva? Upravo ovim temama bavili su se studenti prve godine specijalističkog diplomskog studija Poduzetnički menadžment, koji su u okviru jedinstvenog VERN’ov koncepta dualnog obrazovanja „tvrtke-partneri“, razvijali projektna rješenja za Večernji list.

Kako bi stekli kvalitetniji dojam o internoj organizaciji i upoznali se s projektima Večernjeg lista, odnosno izdavača Styrie International d.o.o. studenti su na poziv Monike Mudrinjak, asistentice direktora Poslovnog dnevnika, u pratnji voditeljice studija mr. sc. Zrinke Gregov, krajem svibnja posjetili i poslovne prostore ovog izdavača.

Tamo su ih ugostili urednici i novinari Vladimir Nišević, Dario Markas, Milena Zajović te Sanja Halilović koji su ih detaljnije upoznali s tiskanim izdanjima i internetskim portalima u Hrvatskoj, uređivačkom politikom Večernjeg lista i Poslovnog dnevnika, eventima i edukacijskim programima za poduzetnike, suvremenim načinom internog komuniciranja i djelovanjem odjela za ljudske potencijale te projektima suradnje s obrazovnim sektorom, poput Styria School Academije.

Studenti su zatim na temelju stečenog znanja na predmetu Poduzetništvo te pomoću novih „spoznaja s terena“ razvijali projektna rješenja na poslovni zadatak Večernjeg lista:

  • izrada prijedloga programa za poticanje internog poduzetništva,
  • generiranje i analiza ideja evenata za zaposlenike – sa i bez budžeta,
  • generiranje i analiza ideja evenata za poduzetnike i građane,
  • generiranje i analiza ideja za školu za poduzetnike preko društvenih mreža.

Svoja su projekta rješenja na kraju semestra prezentirali pred stručnim žirijem kojeg su na ovom projektu činili poslovna mentorica Monika Mudrinjak iz Poslovnog dnevnika te akademska mentorica i predmetna nastavnica Zrinka Gregov, kojima se za ovu prigodu pridružio i mr. sc. Dragomir Gabrić, međunarodni konzultant s dugogodišnjim iskustvom rada u Austriji i Njemačkoj te voditelj radionica za poduzetnike i menadžere u organizaciji Poslovnog dnevnika.

Radeći na ovakvom projektu studenti su razvijali sposobnosti pretraživanja različitih izvora informacija, sposobnosti primjene teorijskog znanja u poslovnoj praksi konkretnog poduzeća te sposobnosti učenja na primjerima dobre prakse, a razvijali su i svoje kreativne potencijale.

Izrada projektnih rješenja za stvarne situacije iz poslovne prakse uspješnih kompanija u Hrvatskoj, dio je redovnog nastavnog programa na VERN’ovim diplomskih studijima, a osmišljena je kroz jedinstveni VERN’ov koncept dualnog obrazovanja „tvrtke-partneri“. Cilj koncepta je integrirati studente u realno poslovno okruženje i uvesti ih u načine rješavanja poslovnih zadataka, kroz rad na stvarnim poslovnim slučajevima, a projektni zadaci time postaju sastavni dio silabusa i ispita, odnosno ocjene koju studenti ostvaruju u okviru predmeta. Pristup projektnim zadacima i izradi rješenja podijeljen je u tri segmenta: teorijska nastava, upoznavanje s projektnim zadatkom i rad na projektu, te završna prezentacija pred stručnim žirijem, odnosno mentorima koji studente usmjeravaju u izradi projektnih rješenja.

Odjel za komunikacije
Datum objave: 23.8.2018.