Tvrtke partneri

Studenti Upravljanja poslovnim komunikacijama izradili strateški plan za dizajnerski brend

Projektni zadatak kojeg su studenti rješavali bio je „izrada strateškog komunikacijskog plana prema zadanim parametrima za srednjoročno razdoblje“, za brend dizajnerske odjeće Xenia Design.

Studenti VERN’ovog diplomskog studija Upravljanje poslovnim komunikacijama su u okviru nastave na predmetu Integrirano strateško komuniciranje, na „živom poslovnom primjeru“ iskusili kako se izrađuje komunikacijski plan za modne brendove.

Projektni zadatak kojeg su studenti rješavali u okviru jedinstvenog VERN’ovog koncepta „tvrtke parteri“ bio je „izrada strateškog komunikacijskog plana prema zadanim parametrima za srednjoročno razdoblje“, za brend dizajnerske odjeće Xenia Design. Svaka je studentska grupa dobila drugačiji set parametara, a prilikom izrade plana, komunikacijske aktivnosti su nastojali pozicionirati izvan regionalnog okvira.

Riječ je o mentoriranom projektnom zadatku u okviru jedinstvenog VERN’ovog koncepta dualnog obrazovanja „tvrtke partneri“, koji se provodi u okviru nastave na diplomskim studijima. Osnovni mu je cilj integrirati studente u realno poslovno okruženje rješavanjem poslovnih zadataka, kroz rad na stvarnim poslovnim slučajevima uspješnih kompanija u Hrvatskoj.

Ovaj koncept dualnog obrazovanja sastoji se od tri segmenta – teorijska nastava, upoznavanje s projektnim zadatkom i rad na projektu te prezentacija pred stručnim žirijem, a studenti rade na projektu tijekom jednog semestra. Prilikom rada na projektu studentima je na raspolaganju mentorska pomoć poslovnog i akademskog mentora/ice, odnosno predstavnika/ce tvrtke partnera i predmetnog nastavnika/ce, koji u konačnici i ocjenjuju uspješnost studentskih rješenja. Projektni zadaci time postaju sastavni dio silabusa i ispita, odnosno ocjene koju student ostvaruje u sklopu predmeta.

Na ovom projektnom zadatku članovi stručnog žirija su bili Ksenija Vrbanić, modna dizajnerica i vlasnica brenda Xenia Design, njezina asistentica zadužena za PR Marija Vincetić te predavač na predmetu Ivan Tanta.

Odjel za komunikacije
Datum objave: 23.2.2018.