Tvrtke-partneri

Studenti VERN’ovog diplomskog studija turizma uspješno riješili projektni zadatak Termi Tuhelj

Studenti turizma su rješavali projektni zadatak turističke tvrtke i to na temu „Kreiranje marketing strategije za ciljane skupine“.

Kako definirati korisnike usluga u turističkoj destinaciji, prepoznati njihove karakteristike i očekivanja, kreirati proizvod i planirati marketinšku komunikaciju? Upravo tim zadacima bavili su se VERN’ovi studenti diplomskog studija Menadžment održivog razvoja turizma, u okviru predmeta Marketinški menadžment u turizmu, na kojem su uspješno riješili projektni zadatak tvrtke Terme Tuhelj.

Riječ je o mentoriranom projektu u okviru jedinstvenog VERN’ovog koncepta dualnog obrazovanja „tvrtke-partneri“, koji se provodi u okviru nastave na diplomskim studijima, a putem kojega se studenti integriraju u realno poslovno okruženje rješavanjem poslovnih zadataka, kroz rad na stvarnim poslovnim slučajevima uspješnih kompanija u Hrvatskoj. U okviru koncepta studenti na nastavi stječu teorijska znanja iz određenog područja, a nakon što se upoznaju s projektom „tvrtke-partnera“, kreću u izradu svojih projektnih rješenja uz mentorsku pomoć poslovnog i akademskog mentora/ice, odnosno predstavnika/ce tvrtke-partnera i predmetnog nastavnika/ce.

Logično, studenti turizma su rješavali projektni zadatak turističke tvrtke i to na temu Kreiranje marketing strategije za ciljane skupine“. Studenti su u okviru projektnih aktivnosti:

  • izrađivali profile ciljanih skupina Termi Tuhelj (tko su one, što preferiraju i koje usluge koriste, stil putovanja)
  • kreirali usluge (posebni paketi po ciljanim skupinama, osmišljavanje posebnih doživljaja, paketi iznenađenja, animacijske aktivnosti)
  • izrađivali strategiju komuniciranja (ključne poruke, slogani, interna komunikacija, eksterna komunikacija)
  • osmišljavali promociju novih proizvoda (media plan, dinamika oglašavanja).

Svoja su rješenja prezentirali pred stručnim žirijem kojega su za ovu prigodu činili poslovna mentorica Petra Terner iz odjela marketinga Termi Tuhelj, Matej Terner , stručnjak za online oglašavanje Termi Tuhelj i Termi Olimia te akademska mentorica i predmetna nastavnica Snježana Boranić Živoder. Članovi žirija su nakon održanih prezentacija pohvalili studentska rješenja te pristup rješavanju projektnog zadatka.