Mentorirani projekti

„Tvrtke-partneri“: studenti VERN’a uspješno riješili projektni zadatak UNICEF-a

Studenti VERN'ovog studija Upravljanja poslovnim komunikacijama su krajem ljetnog semestra uspješno riješili mentorirani projektni zadatak UNICEF-a Hrvatska.

Studenti VERN’ovog diplomskog studija Upravljanja poslovnim komunikacijama su krajem ljetnog semestra uspješno riješili mentorirani projektni zadatak UNICEF-a Hrvatska, na temu Promocija internetskog portala medijskapismenost.hr.

U okviru projektnih aktivnosti studentski timovi su morali osmisliti naziv kampanje, njezin vizualni identitet  (vizualne smjernice, elemente, logo), kampanju kroz medij fotografije tj. Instagram, kroz 5 do 15 fotografija, zatim Facebook kampanju u Facebook Ad formatima od 800×800 i 1200×625 pixela, kampanju za Snapchat, te „native“ oglas – ispričati priču i vizualno je opremiti te implementirati portal medijskapismenost.hr.

Cijelo su se to vrijeme vodili glavnom porukom kampanje „Medijska pismenost je abeceda 21. stoljeća“, a planirane su aktivnosti kreirali prema ciljanim skupinama kampanje – roditeljima i skrbnicima djece i mladih te obrazovnim djelatnicima, tj. učiteljima i profesorima u osnovnim i srednjim školama.

Posebnosti ovakvog studentskog pristupa rješavanju poslovnih slučajeva, objedinjene su pod jedinstvenim VERN’ovim konceptom „tvrtke-partneri“ u okviru kojega VERN’ surađuje s uspješnim tvrtkama u Hrvatskoj, te na taj način integrira studente u realno poslovno okruženje, kroz rad na stvarnim poslovnim slučajevima.

Koncept je podijeljen u tri segmenta – teorijska nastava, upoznavanje s projektnim zadatkom i rad na projektu – gdje su se studenti upoznali s cjelokupnom pozadinom dosadašnje kampanje, te prezentacija pred stručnim žirijem, čiji su članovi ovoga puta bili poslovni mentor Marin Ilej, suradnik za komunikacije UNICEF-a Hrvatska te akademski mentor Branimir Lazanja, predavač na VERN’ovom kolegiju.

Odjel za komunikacije
Datum objave: 26.7.2017.