#EducationMeetsBusiness

Uloga kreativnog producenta u audiovizualnoj industriji

Jeste li se ikada pitali koja je uloga kreativnog producenta u audiovizualnoj industriji, koja je uloga producenta na televiziji i filmu, koliko se razlikuju američki i europski pristup te što je privlačno u producentskom poslu?

Jeste li se ikada pitali koja je uloga kreativnog producenta u audiovizualnoj industriji? On okuplja ljude, projekte i scenarije, a pronalazi i financijska sredstva za projekte. Još važnije, on mora pažljivo i birati projekte koji će biti realizirani, a koji bi mogli biti gledani. I naravno, mora biti kreativan.

„Na primjer, ako pročitate scenarij i nemate novaca, a morate odlučiti, zajedno s redateljem, koji nije pisao scenarij, koje scene idu van. Morate se dogovoriti s cijelom ekipom, prije svega sa scenaristom i redateljem, i izbacite nešto što neće utjecati na sami film ili smislite kako bi to preoblikovali u scenariju… To je samo što se tiče financija, a vi surađujete na svim sektorima u filmu, od režijskog sektora, organizacijskog,…“, objašnjava dr. sc. Ivan Maloča, producent i predavač na VERN’ovom preddiplomskom studiju Filmskog, televizijskog i multimedijskog oblikovanja.

U video prilogu saznajte između ostalog koja je uloga producenta na televiziji i filmu, koliko se u producentskom poslu razlikuju američki i europski pristup te što je privlačno u producentskom poslu.