Projektna nastava

VERN’ove studentice „Upravljanja ljudskim potencijalima“ u posjetu Valamaru

Komunikacijska strategija s ciljem jačanja imidža najboljeg poslodavca u turizmu u Hrvatskoj – Empoyer brending za Valamar Rivieru d.d. –tema je projekta kojim su se bavile naše studentice.

VERN’ove studentice u posjetu Valamaru

Grupa VERN’ovih studentica s diplomskog studija Upravljanje ljudskim potencijalima posjetila je Valamar u Poreču, u okviru projektne nastave na zadatku „Komunikacijska strategija s ciljem jačanja imidža najboljeg poslodavca u turizmu u Hrvatskoj – Employer branding za Valamar Rivieru d.d.“.

Naše su studentice poziv za posjet Valamaru primile nakon što je njihov projektni zadatak koji su rješavale za Valamar, kao tvrtku-partnera na VERN’ovom projektu #EducationmeetsBusiness, proglašen najboljim na kraju semestra. Projekt su rješavale pod mentorstvom akademske mentorice i predavačice dr. sc. Nikoline Borčić, asistentice na predmetu Ive Božinović te poslovne mentorice Deane Stipanović. Za nagradu su osvojile put u Poreč na 3 dana, koji je uključivao posjet glavnoj upravnoj zgradi Valamara te vikend-boravak u hotelu Valamar Zagreb, a u njihovoj pratnji je bila i Nataša Jeličić, voditeljica projekta #EducationmeetsBusiness.

Tijekom boravka u Poreču, u okviru terenskog zadataka, studentice su bile podijeljene u grupe i svaka je grupa obrađivala posebnu ciljnu skupinu: sezonski zaposlenici, učenici i studenti, koorporativni djelatnici.

Prvog dana boravka studentice su obišle upravnu zgradu u pratnji Irine Adamović, suradnice u odjelu korporativnih poslova, koja je ih je vrlo detaljno informirala o poslovima koji se obavljaju unutar odjelnih jedinica, te im je naglasila važnosti u   promjenama organizacijske kulture.

Nakon toga, voditeljica razvoja ljudskih potencijala Nevena Tolanov održala im je izlaganje o izazovima turističkih djelatnosti u Hrvatskoj i pronalasku zaposlenika, postupku selekcije kandidata, razvoju karijera, internoj obuci i edukaciji, suradnji s učenicima i studentima te ostalim važnim temama iz područja upravljanja ljudskim potencijalima.

Studentice su također sudjelovale na prvom Digitalnom danu Valamara pod nazivom „VALDI (Valamar Digital & Innovation)“, na kojem je predstavljana Valamarova digitalna strategija, koja čini jednu od šest ključnih strateških inicijativa Valamara, uz koju su također razmatrani i digitalni trendovi i tehnologije koje će obilježiti turizam i hotelijerstvo u nadolazećem razdoblju. Na tom su događanju svoja inovativna tehnološka rješenja i projekte predstavili i Valamarovi partneri, odnosno više uspješnih kompanija u području IT-a i digitalnih tehnologija, što je bilo korisno našim studenticama za stvaranje šire perspektive o kompleksnosti upravljanja ljudskim potencijalima u hotelskom poduzeću.

Odjel za komunikacije
Datum objave: 18.5.2019.