VERN’ovi studenti i predavači predstavili svoje radove na konferenciji o učenju za poduzetništvo
Iz VERN'ove akademske zajednice sudjelovali su studenti Jakov Bajić, Kristijan Kukić, Tibor Pavić, Domagoj Pešut, Marko Škrobo i Martina Šomođi te mentorice i predavačice Gordana Ćorić, Zrinka Gregov i Ljiljana Kukec.
VERN’ovi predavači i studenti su krajem listopada sudjelovali na 6. Međunarodnoj konferenciji o učenju za poduzetništvo – ICEL6., na kojoj su predstavili svoje istraživačke i stručne radove.
Konferencija je okupila brojne domaće i međunarodne stručnjake iz područja obrazovanja, gospodarstva, menadžmenta, obiteljskog poduzetništva, itd., a iz VERN’ove akademske zajednice sudjelovali su studenti Jakov Bajić, Kristijan Kukić, Tibor Pavić, Domagoj Pešut, Marko Škrobo i Martina Šomođi te mentorice i predavačice Gordana Ćorić, Zrinka Gregov i Ljiljana Kukec.
Naši su predstavnici na konferenciji predstavili sljedeće radove:
- „MOGUĆNOSTI ODRŽIVOG RASTA I RAZVOJA OBITELJSKOG PODUZEĆA U VRIJEME KRIZE“, Marko Škrobo i Gordana Ćorić (2016).
- „ULOGA FRANŠIZNIH UDRUGA U RAZVOJU FRANŠIZNOG SEKTORA – USPOREDBA EUROPSKIH ISKUSTAVA“, Ljiljana Kukec, Kristijan Kukić i Gordana Ćorić (2016).
- „KAD KOLA KRENU NIZBRDO – OBRAZOVANJE, INFORMIRANJE I SAVJETOVANJE PODUZETNIKA O STEČAJU U HRVATSKOJ“, Zrinka Gregov, Martina Šomođi, Jakov Bajić i Tibor Pavić (2016).
- „ANALIZA UZROKA NEDOVOLJNE ZAINTERESIRANOSTI PODUZETNIKA POČETNIKA ZA FRANŠIZNO POSLOVANJE U ODNOSU NA DRUGE NAČINE POKRETANJA POSLA“, Domagoj Pešut i Gordana Ćorić (2016).
Osim toga, profesorica Gordana Ćorić je sudjelovala i u panel diskusiji na temu „Inovacije i poduzetništvo“, a pridružila se i profesorici Ljiljani Kukec i studentu Tiboru Paviću na panelu „Poduzetničko cjeloživotno obrazovanje“.
Među zaključcima prvog panela, istaknuto je kako je odnos inovacija i poduzetništva krucijalan za svako gospodarstvo, odnosno njegov održiv razvoj. Ipak, usprkos ovoj gotovo općeprihvaćenoj spoznaji, utjecaj znanosti, tehnologije i inovacija na razvoj hrvatskog gospodarstva, odnosno razvoj poduzetništva vrlo je slab.
Na drugom je panelu istaknuto da je potrebno poticati nove, inovativne načine ulaska u poduzetništvo i pokušati razmišljati „izvan kutije“. Jedna od mogućnosti koje su ovim panelom predložene su franšize, a kao izazovi s kojima se treba suočiti su neinformiranost mladih, nedovoljna količina sadržaja iz područja franšiza u nastavi te slab poticaj države za franšizno poslovanje.
Slijedom ovih tema, dodajmo i kako su u posebnom broju časopisa Praktični menadžment objavljeni radovi koji su nastali u okviru EU projekta „Usvajanje principa HKO u stručnim studijskim programima poduzetništva“, a među njima je i rad profesorice Ćorić o suradnji obrazovnih institucija s poduzetnicima (str. 28).
Nositelj tog projekta bila je virovitička Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici (VSMTI), dok je VERN’ bio partner na projektu.