Marketing, komunikacije i mediji

VERN’ovi studenti i predavači sudjelovali na jubilarnom 10. Weekend media festivalu

Šarolikom društvu na 10. Weekend media festivalu, tradicionalno su se pridružili i VERN'ovi studenti i predavači.

Deseti Weekend media festival okupio je od 21. do 24. rujna u Rovinju rekordnih četiri tisuće vodećih komunikacijskih i marketinških stručnjaka, novinara, PR-ovaca, predavača i studenata iz Hrvatske i regije, a tom šarolikom društvu tradicionalno su se pridružili i VERN’ovi studenti i predavači.

Na jednom od najboljih i najrelevantnijih regionalnih festivala medijske i oglašivačke industrije, uz naše studente sudjelovali su i predavači Marija Slijepčević, pomoćnica dekana, Nataša Jeličić, zamjenica voditelja preddiplomskog studija Novinarstva i Zlatko Herljević, predavač na Novinarstvu te preddiplomskom studiju Odnosi s javnošću i studij medija. Osim toga, naš predavač i glavni urednik Večernjeg lista Dražen Klarić sudjelovao je na panelu „Novinar/stvo 21. stoljeća“, sa kojeg je poručeno da na portalima nisu više najvažniji klikovi, nego vrijeme koje čitatelji provedu na stranicama, čitajući sadržajno kvalitetne tekstove.

Studenti su se na WMF-u družili s budućim kolegama, renomiranim stručnjacima iz marketinške i medijske industrije te su pohodili zanimljiva predavanja i panele, na kojima su stekli dodatna znanja i informacije korisne za njihov akademski i profesionalni razvoj te širenje osobnih interesa.

Tako je primjerice festival pokušao odgovoriti na pitanje kako se suočiti s činjenicom da prihodi od oglašavanja Googla i Facebooka postižu astronomske razmjere, dok prihodi tiskanih medija već godinama bilježe drastičan pad, koji ne mogu nadoknaditi njihovi digitalni odjeli. Istovremeno, veći dio festivala bio je usmjeren na traženje odgovora kako transformirati medije te pronaći poslovni model koji će osigurati funkcioniranje i održivi rast. Većina panelista se složila da mediji koji nude dobar i vjerodostojan sadržaj imaju dobre izglede da zadrže i povećaju broj čitatelja.

Jedan od čestitara VERN’ovoj zadnjoj generaciji diplomanata, Zoran Šprajc, urednik i voditelj na RTL-u i ove je godine proglašen najboljim novinarom u svim kategorijama, u istraživanju agencije MediaNet, koje je provedeno među građanima i stručnjacima za odnose s javnošću. Šlag na torti došao je doslovce na kraju, kada su posjetitelji festivala imali prilike probati tortu koju su za jubilarno deseto izdanje razrezali pokretači WMF-a, direktor Tomislav Ricov, izvršni direktor i producent Boris Kovaček i direktor programa Nikola Vrdoljak

Odjel za komunikacije
Datum objave: 27.9.2017.