PR Praktikum

VERN’ovi studenti odnosa s javnošću prezentirali komunikacijske planove za „organizacije-klijente“

Studentski timovi su za četiri klijenta izradili komunikacijske planove na temu izazova s kojima se ti klijenti suočavaju u komuniciranju prema internim i eksternim javnostima.

Studenti 3. godine VERN’ovog preddiplomskog studija Odnosi s javnošću i studij medija, u okviru izbornog predmeta PR Praktikum, održali su završno predstavljanje komunikacijskih podnosa-s-javnoscu-lanova koje su tijekom ljetnog semestra izradili za „svoje klijente“.

Naime, studenti su bili raspoređeni u četiri tima te su za četiri klijenta – Ured Europskog Parlamenta u Republici HrvatskojRazvojnu agenciju Velike Gorice – VEGORAHrvatsku obrtničku komoru te nevladinu organizaciju Društvo za oblikovanje održivog razvoja (DOOR) – izradili komunikacijske planove na temu izazova s kojima se ti klijenti suočavaju u komuniciranju prema internim i eksternim javnostima.

Tako je za Ured Europskog parlamenta u RH, tim pod nazivom „Arbitrium PR“ izradio plan za povećanje izlaznosti mladih na predstojeće izbore za Europski parlament 2019., dok je tim „Dexter’s PR Lab“, za VEGORU osmislio aktivnosti za povećanje vidljivosti kod ciljane publike.

Tim „I’m PR“ je za klijenta , nevladinu organizaciju DOOR osmislio plan komunikacijskih aktivnosti čiji je cilj afirmacija ulaganja u obnovljive izvore energije među građanima, a za HOK-ov projekt Zajedničke nabave, koji je usmjeren prema obrtnicima, tim „24/7“ je predložio niz komunikacijskih strategija i taktika.

Završnoj prezentaciji planova prisustvovali su i predstavnici „organizacija-klijenata“, koji su pohvalili inovativnost predloženih ideja i naveli kako ih planiraju implementirati u svrhu poboljšanja komunikacije s ciljanim javnostima.

Odjel za komunikacije
Datum objave: 6.6.2018.