Projektna nastava

VERN’ovi studenti Poduzetničkog menadžmenta razvili projektna rješenja za Kaufland

Koncept „tvrtke-partneri“ je obrazovno-poslovni koncept koji se provodi na VERN'ovim diplomskim studijima i dio je redovnog nastavnog procesa

Studentski timovi s mentorima na zadatku

Studenti VERN’ovog diplomskog studija Poduzetnički menadžment su krajem zimskog semestra u okviru predmeta Upravljanje ljudskim potencijalima prezentirali svoja projektna rješenja na mentorski zadatak Kauflanda, na temu „sezonskog zapošljavanja“.

Studenti podijeljeni u 9 timova na ovom su zadatku radili u okviru jedinstvenog VERN’ovog koncepta „tvrtke-partneri“, na kojem VERN’ surađuje s uspješnim tvrtkama u Hrvatskoj te na taj način integrira studente u realno poslovno okruženje, kroz rad na stvarnim poslovnim slučajevima.

Zadatak je bio osmisliti sveobuhvatnu kampanju za sezonsko zapošljavanje djelatnika u poslovnicama Kauflanda, uzimajući u obzir zakonski okvir u segmentu radnog prava (Ugovor o radu) te naknade poslodavca (sve stavke isplate naknade). Kreativni dio zadatka odnosio se osmišljavanje sadržaja komunikacije („Zašto ići raditi na more?“), definiranje kanala i oblika komunikacije (interno i eksterno), definiranje potencijalnih oblika pogodnosti i motivacije za sezonske djelatnike te osmišljavanje marketinških materijala uz kampanju (sezonski give away i sl.). Osim toga, za sve aktivnosti studenti su razradili i vremenske okvire te prijedloge budžeta.

Teorijska znanja za pristup i rješavanje zadatka studenti su stekli tijekom nastave na predmetu Upravljanje ljudskim potencijalima, a tijekom radnog procesa na projektu imali su mentorsku pomoć poslovne mentorice Asje Erdelji iz Kauflanda te akademske mentorice, predmetne nastavnice Ivane Vrhovski, pred kojima su i prezentirali svoje rješenja.

Koncept „tvrtke-partneri“ je obrazovno-poslovni koncept koji se provodi na VERN’ovim diplomskim studijima i dio je redovnog nastavnog procesa. Sastoji se od tri segmenta – teorijska nastava, upoznavanje s projektnim zadatkom i rad na projektu te prezentacija pred stručnim žirijem – a studenti se tijekom rješavanja zadataka konzultiraju s poslovnim mentorima, odnosno predstavnicima tvrtki i akademskim mentorima, odnosno predmetnim nastavnicima.

Uz integraciju u realno poslovno okruženje, studenti kroz ovakav pristup upoznaju načine rješavanja poslovnih zadataka u tvrtkama te ostvaruju i prve kontakte s budućim potencijalnim poslodavcima.

Odjel za komunikacije
Datum objave: 25.1.2019.