„Tvrtke-partneri“

VERN’ovi studenti uspješno realizirali projektne zadatke za Massima, Globtour i Terme Sv. Martin

Studenti VERN'ova su uspješno realizirali projektne zadatke iz stvarne poslovne prakse hrvatskih tvrtki Globtour i Terme Sv. Martin te poznatog pjevača Massim.

Studenti VERN’ovih diplomskih studija su uspješno realizirali projektne zadatke iz stvarne poslovne prakse hrvatskih tvrtki Globtour i Terme Sv. Martin te poznatog pjevača Massima, koje su razvijali u okviru jedinstvenog VERN’ovog koncepta „tvrtke-partneri“.

Riječ je o konceptu koji povezuje studente s nekima od najuspješnijih tvrtki u Hrvatskoj na način da im omogućuje primjenu stručnih znanja i vještina stečenih na nastavi, na analizama i rješavanju studija slučajeva iz stvarne poslovne prakse.

Tako su studenti specijalističkog diplomskog studija Upravljanje poslovnim komunikacijama, tijekom svibnja rješavali projektni zadatak na temu Promocija Massima putem društvenih mreža za poznatog pjevača Massima.

Studenti specijalističkog diplomskog studija Menadžment održivog razvoja turizma su, također tijekom svibnja, rješavali projektni zadatak pod nazivom Društveno odgovorno poslovanje u procesu stvaranja turističkog proizvoda za tržište posebnih interesa – Ponuda gostovanja i koncerata za internacionalne zborove u Hrvatskoj za tvrtku Globtour te projektni zadatak Pet Friendly Resort za Terme Sv. Martin.

Podsjetimo kako su studenti razvijali projekte na stvarne poslovne događaje, koji su se odvijali u ovim tvrtkama, a njihova su završna rješenja ocjenjivali i sami predstavnici tih tvrtki, koji su detaljno upoznati s tim poslovnih slučajevima.

U svakome od ovih projektnih zadataka primjenjivani su identični nastavni segmenti. Studenti su potrebna znanja, prvo stekli kroz teorijsku nastavu, potom su se upoznali s projektnim zadatkom i u timovima radili na njegovom rješenju, koje su na kraju prezentirali pred stručnim žirijem, odnosno poslovnim i akademskim mentorom/icom. Pritom im je akademski mentor bio njihov predmetni predavač, a poslovni mentor predstavnik tvrtke-partnera.

Mentori su u svakom pojedinačnom slučaju evaluirali uspješnost predloženih rješenja, procjenjivali razinu novostečenih znanja i iskustava koje su studenti stekli radeći na projektu, te razinu inovativnosti i aplikabilnosti predloženog rješenja za samu tvrtku-partnera.

Odjel za komunikacije
Datum objave: 26.6.2017.