Tvrtke-partneri

VERN’ovi studenti uspješno realizirali projektni zadatak analize načina kreiranja političkih poruka

Studenti VERN'ovog diplomskog studija Upravljanja poslovnim komunikacijama su krajem ljetnog semestra prezentirali svoja rješenja projektnog zadatka, koji im je zadao Hrvoje Krešić, novinar televizija RTL i N1.

U okviru nastave na predmetu Politička komunikacija, studenti VERN’ovog diplomskog studija Upravljanja poslovnim komunikacijama su krajem ljetnog semestra prezentirali svoja rješenja projektnog zadatka, koji im je zadao Hrvoje Krešić, novinar televizija RTL i N1.

U zadatku na temu „Pisanje novinskog/televizijskog priloga uslijed lokalnih izbora 2017. godine“, studentski timovi su morali odabrati temu te napraviti prilog u obliku teksta ili TV priloga, s ciljem analize „odnosa“ stvarnih događaja i političke percepcije/komunikacije o istima, odnosno načina kreiranja političkih poruka.

Ovaj su zadatak studenti radili u okviru jedinstvenog VERN’ovog koncepta dualnog obrazovanja „tvrtke-partneri“, kojemu je cilj integrirati studente u realno poslovno okruženje i uvesti ih u načine rješavanja poslovnih zadataka, kroz rad na stvarnim poslovnim slučajevima uspješnih kompanija u Hrvatskoj. U okviru koncepta studenti na nastavi stječu teorijska znanja iz određenog područja, a nakon što se upoznaju s projektom „tvrtke-partnera“, kreću u izradu svojih projektnih rješenja uz mentorsku pomoć poslovnog i akademskog mentora/ice, odnosno predstavnika/ce tvrtke-partnera i predmetnog nastavnika/ce.

Svoja su rješenja prezentirali pred stručnim žirijem u okviru VERN’ovog koncepta tvrtke partneri, kojeg su za ovu priliku činili akademska mentorica dr. sc. Nikolina Borčić (predavačica na kolegiju) te poslovni mentor Hrvoje Krešić (novinar RTL-a i N1), koji su pohvalili studentska rješenja te njihovo pristup analizi političke komunikacije. 

Odjel za komunikacije
Datum objave: 6.9.2017.