„Tvrtke-partneri“

VERN’ovi studenti uspješno riješili projekt vodeće hotelijerske tvrtke u Hrvatskoj Valamar Rivijere

U okviru teme „Utjecaj branda poslodavaca na kvalitetu regrutacije“, studentski timovi su izradili svoje projektne prijedloge koji su se sastojali od više istraživačkih, analitičkih i strateško-operativnih zadataka.

Studenti VERN’ovog specijalističkog diplomskog studija Menadžmenta održivog razvoja turizma su u okviru predmeta Upravljanje ljudskim potencijalima u turizmu, uspješno riješili semestralni mentorirani projektni zadatak – poslovni slučaj – vodeće hotelijerske tvrtke u Hrvatskoj Valamar Rivijere.

U okviru teme „Utjecaj branda poslodavaca na kvalitetu regrutacije“, studentski timovi su izradili svoje projektne prijedloge koji su se sastojali od više istraživačkih, analitičkih i strateško-operativnih zadataka. Prvo, studenti su analizirali brand Valamar Rivijere, kao vodeće hotelijerske tvrtke u Hrvatskoj te percepciju branda iz perspektive posloprimca na tržištu rada. U okviru SWOT i PESTL analize, uočili su ključne elemente koje tvrtka koristi u komunikaciji s tržištem rada, usporedili je s drugim hotelijerskim tvrtkama u zemlji te s vodećim međunarodnim tvrtkama, poput Marriotta, Hiltona i sličnih.

Potom su analizirali uočene kanale (internet, tiskovine, sajmovi poslova, HZZ, itd.) te načine regrutacije potencijalnih kandidata, s osvrtom na različita zanimanja koja tvrtka oglašava. Nakon svih provedenih analiza, studentski timovi su izradili prijedloge za unapređenje postojećeg sustava, uz razrađeni plan implementacije te s osvrtom na eventualne troškove.

Svoja su rješenja prezentirali pred članicama stručnog žirija – poslovnom mentoricom Mary Ann Dizdar iz Valamara te akademskom mentoricom Gordanom Fabris, predavačicom na predmetnom kolegiju – koje su ocijenile kako su studentski timovi proveli adekvatnu analizu stanja te predložili vrlo inovativna i suvisla rješenja.

Posebnosti ovakvog studentskog pristupa rješavanju poslovnih problema objedinjene su pod jedinstvenim VERN’ovim konceptom „tvrtke-partneri“ u okviru kojega VERN’ surađuje s uspješnim tvrtkama u Hrvatskoj, te na taj način integrira studente u realno poslovno okruženje, kroz rad na stvarnim poslovnim slučajevima.

Projekt je koncepcijski podijeljen u tri segmenta – teorijska nastava, upoznavanje s projektnim zadatkom i rad na projektu te prezentacija pred stručnim žirijem.

Odjel za komunikacije
Datum objave: 14.8.2017.