VERN'um

VERN'ov newsletter

VERN’um vol. 9 – od novih kolegija, preko studentskog filma, do alumnija u Las Vegasu

Što je to imidž, gerila i medijska sila? Ne, nije riječ o nikakvoj prikladnoj rimi već o zajedničkom nazivniku jedinstvenih izbornih kolegija koji se u Hrvatskoj izvode jedino na VERN’u: Novi održivi trendovi – promocija mode, turizma i civilnog društva; Kreiranje i upravljanje imidžem slavnih osoba te Gerilska komunikacija.

Drugo pitanje, znate li da studenti Filmskog, televizijskog i multimedijskog oblikovanja snimaju svoj prvi igrani film? Treće, jeste li već čuli za koncept #EducationMeetsBusiness u okviru kojega, između ostalog, VERN’ovi studenti razvijaju projekte za neke od najboljih tvrtki u Hrvatskoj?

Odgovore na ove i mnoge druge zanimljive teme pronaći ćete u novom broju VERN’uma iz kojeg izdvajamo sljedeće naslove:

  • Novi izborni kolegiji
  • Prva klapa na VERN’u
  • PR za 21. Stoljeće
  • Fotkaona u Las Vegasu
  • Mediji kao poprište hibridnog ratovanja.

Potražite novi broj na VERN’ovim policama ili njegovo digitalno izdanje i uživajte u čitanju:

Godina 9 Alumni edition 3. (prosinac 2017.)
Godina 8 Alumni edition 2. (prosinac 2016.)
Godina 7 Alumni edition 1. (prosinac 2015.)
Godina 6 Godina 5
Godina 4 Godina 3
Godina 2 Godina 1

 

Studenti